אריה קינג במתקפה על נתניהו: "איש שמאל שמתחזה לימין"

    מהדורת הבוקר No Comments on אריה קינג במתקפה על נתניהו: "איש שמאל שמתחזה לימין"

    סגן ראש עיריית ירושלים פותח בריאיון ל'קול חי', במתקפה חריפה על ראש הממשלה, על רקע האירועים האלימים כנגד יהודים בירושלים: "נתניהו לא טיפל בכל קיני הטרור במשך שנים למרות שהתרענו, הוא איש השמאל שהגדיר את עצמו כאיש ימין ופועל יום יום לחלק את ירושלים ולהחליש את מעמדנו בעיר"

    אריה קינג צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג זועם על המצב בו יהודים מפחדים ללכת ברחוב בבירת העם היהודי: "יהודים מותקפים כבשגרה רק בגלל היותם יהודים". אומר קינג בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. במענה לשאלה האם לגור בהתנחלויות ובמזרח העיר – זו לא התגרות בהם, ענה קינג: "גם כשהקב"ה הכניס אותנו לארץ זה עצבן כל מיני עמים. היום זה המוסלמים והבדואים ופעם זה היו היבוסים ואנחנו נסתדר. יש לנו עם חזק ואנחנו ננצח גם את הטרוריסטים הקטנים האלה".

    לדבריו "זה לא מה שמעורר את המדון עכשיו. מה שמעורר אותם עכשיו אלו הבחירות ברשות הפסלטינית והאינטרס של החמאס לחמם את הגיזרה".

    קינג פותח במתקפה על ראש הממשלה: "נתניהו לא טיפל בכל קיני הטרור במשך שנים למרות שהתרענו, הוא איש השמאל שהגדיר את עצמו כאיש ימין ופועל יום יום לחלק את ירושלים ולהחליש את מעמדנו בעיר".

    עוד אמר קינג: "בנט הוא לא כוס התה שלי אבל אין עוררין שהוא לא מסר את חברון ולא את יריחו ולא הצביע בעד ההתנתקות. יש לנו מישהו שיש לו איקסים על המדיניות. נתניהו פועל עשר שנים לחלק את ירושלים. בנט לא הכי טוב שאפשר אבל אין לי צל של ספק שהוא יעשה את זה יותר טוב. אני עשרים שנה אומר שנתניהו צריך ללכת הביתה. הוא התנגד לנוכחות היהודית בשמעון הצדיק, במעלה הזיתים ועוד".

    קינג מוסיף: "בחאן אל אחמר הוא לא נגע, את E1 הוא לא בנה, את הבנייה בהתנחלויות הוא הקפיא, את גבעת המטוס הוא הקפיא. אני מעדיף לנסות מישהו שעוד לא נכשל ממישהו שכבר נכשל שלוש פעמים".

    קינג טוען כי "יש רבים שהרבה יותר טובים ממנו. כל מי שלא הרים ידו על טהרת עם ישראל ועל שלמות וקדושת ארץ ישראל – מבחינתי יותר טוב מנתניהו".



    0 תגובות